مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز نے اتوار کے روز لاہور میں سوشل میڈیا ورکرز کنونشن سے خطاب کیا جس کے دوران انہوں نے کہا کہ پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ 8 دسمبر کو بڑے فیصلے کرنے والی ہے اور پارٹی کارکنوں پر زور دیا کہ وہ کسی بھی “دباؤ” میں نہ آئیں۔

انہوں نے کہا کہ 8 دسمبر کے بعد ، یہ “کرو یا مرنے کی صورتحال” ہوگی۔

انہوں نے صوبائی اور قومی اسمبلی کے ممبروں سے خطاب کرتے ہوئے کہا: “اگر ہم اسمبلیوں سے استعفے طلب کرتے ہیں تو آپ کو ہمارے ساتھ کھڑے ہونے پر راضی ہونا چاہئے۔ کسی بھی دباؤ میں نہ آئیں۔”

انہوں نے مزید کہا کہ جو بھی “دباؤ میں آتا ہے اور پارٹی کے خلاف جاتا ہے” اسے لوگوں کے ساتھ معاملات کرنا ہوں گے ، جو اپنے گھروں کے گرد محصور ہوں گے۔

مریم نے کہا کہ پارٹی کارکنان حکومت کے ذریعہ ان کے خلاف درج کسی بھی کیس کو گلے لگائیں۔ انہوں نے کہا کہ عوام کو اپوزیشن کے “حکومت کو کتنا خوفزدہ” جاننا چاہئے اور مقدمات درج کرنا ہی “حکومت جو سب سے زیادہ کر سکتی ہے” ہے۔

انہوں نے پارٹی کارکنوں کو بتایا ، “آپ کو ان چارج شیٹوں کو ساتھ لے کر ، ان کو جوڑنا اور فخر کے ساتھ انھیں مالا کی طرح پہننا چاہئے ،” انہوں نے افسوس کا اظہار کیا کہ حزب اختلاف کے ذریعہ ہر ریلی کے بعد “3،000 پہلی معلوماتی رپورٹیں (ایف آئی آر)” درج کی جاتی ہیں۔ .

8 دسمبر کو اتحاد کے ممبروں کے مابین ہونے والی ملاقات سے قبل مریم کے یہ بیانات ، اسمبلیوں سے استعفوں یا ممکنہ طور پر لانگ مارچ کا اشارہ کرتے ہوئے۔

انہوں نے کہا ، “پاکستانی عوام نے یہ جنگ جیت لی ہے۔ صرف 13 تاریخ کو جلسے میں فتح کا اعلان ہونا باقی ہے۔”

پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ کی جانب سے 13 دسمبر کو مینار پاکستان یادگار پر ایک ریلی کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔

اگرچہ وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ 11 جماعتی اپوزیشن اتحاد کو ریلی کے انعقاد سے نہیں روکا جائے گا ، تاہم انہوں نے اس عزم کا اظہار کیا کہ ریلی کے تمام منتظمین اور سہولت کاروں کے خلاف مقدمات درج کیے جائیں گے کیونکہ بڑے اجتماعات کورونا وائرس حفاظتی پروٹوکول کی خلاف ورزی ہیں۔

The daughter of Pakistani Prime Minister Nawaz Sharif, Maryam Nawaz, arrives to appear before an anti-corruption commission at the Federal Judicial Academy in Islamabad on July 5, 2017.
Pakistan’s Prime Minister Nawaz Sharif and his children are accused of graft in an ongoing case which has captivated Pakistan and threatened to topple the prime minister after the Panama Papers leak last year linked the family to offshore businesses. The Supreme Court issued a split ruling calling for a joint investigation team of anti-corruption officials along with the powerful Inter-Services Intelligence (ISI) and Military Intelligence to probe the claims and issue a report within 60 days. / AFP PHOTO / AAMIR QURESHI (Photo credit should read AAMIR QURESHI/AFP/Getty Images)

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *